Startersorkest en Opleidingsorkest

Sinds september 2024 werken Muziekvereniging Euphonia en Muziekvereniging Excelsior samen met hun opleiding.

Starters van beide verenigingen repeteren één keer per week samen. Dit heet het Startersorkest.
Ook de gevorderde leerlingen en muzikanten repeteren samen. Deze groep heet het Opleidingsorkest.

Door samen te spelen zijn er meer muzikanten en wordt muziek maken leuker. Hoe meer, hoe mooier.

De orkesten hebben al vaak opgetreden en dat was steeds een groot succes!

De contactpersonen voor deze orkesten zijn: Kim Hanselman (Euphonia) en Davie Klein Gunnewiek (Excelsior).

Enthousiaste muzikanten voor ’t Spieker.

De orkesten in concert op Marveld in Groenlo, juli 2025.